Demon Hunter: Riddles of Light
Sławna Łowczyni Demonów po raz kolejny staje do walki z siłami ciemności. Tym razem sprawy przybierają zupełnie inny obrót: Dawn Ashmoore zostaje uprowadzona przez zło, które przebudziło się w ruinach egipskiej świątyni. Jedyną osobą, która może ocalić jej życie jest jej siostrzenica Lila, która bez zawahania rusza na pomoc ciotce. Podczas misji ratunkowej dziewczyna odkrywa, że jej udział w tych niezwykłych wydarzeniach nie jest dziełem przypadku. Przygody Lili powiodą ją przez tajemnicze ruiny starożytnego Egiptu, gdzie nadal żyją i panują przedwieczni bogowie. Poznanie ich historii – wyrytych w kamieniach i zamkniętych w artefaktach – doprowadzi do odkrycia przerażającej tajemnicy. Okazuje się, że za porwaniem Dawn stoi Seth – najgroźniejszy z bogów, którego nikt nie jest w stanie powstrzymać przed zniszczeniem świata. Gdy ostatni Łowca Demonów zginie, nie będzie żadnej szansy na ocalenie ludzkości. Co odkryje Lila podczas poszukiwań ciotki? W jaki sposób poradzi sobie z siłami zła? Wejdź do świata egipskich bogów i przeżyj kolejną przygodę Łowcy Demonów.