Demon Hunter: Revelation
Po pokonaniu bestii z innego wymiaru, Dawn Harlock miała nadzieję na spokojne życie. Okoliczności zmuszają ją jednak by ponownie wcieliła się w rolę detektywa rozwiązującego nadnaturalne zagadki i tropiącego demony. Stawką w tej niebezpiecznej grze jest życie niewinnego dziecka. Czy bohaterka odważy się po raz kolejny podążyć mroczną drogą i stawić czoła przeciwnikowi z otchłani? Główna bohaterka ponownie wciela się w rolę detektywa, gdy zostaje wezwana, by pomóc w niecodziennym śledztwie. Kobieta została zamordowana a jej córka zniknęła w dziwnych okolicznościach. Czy to przypadkowe zabójstwo, czy też za zbrodnią kryje się coś bardziej złowrogiego? Dawn zaczyna podejrzewać, że za wszystkim stoi złowroga siła, i że niezwykłe wydarzenia mogą mieć związek z jej własnym, osnutym mgłą tajemnicy, pochodzeniem.