Pokonując Wysoką Przełęcz w Górach Mglistych, Thorin Dębowa Tarcza i jego kompania krasnoludów przypadkowo rozbijają obozowisko w pobliżu tajemnego wejścia do Miasta Goblinów. Gracz musi pokonać Kroła Goblinów i przeprowadzić drużynę przez niebezpieczne korytarze i kładki Miasta Goblinów podczas szalonej ucieczki!