Deluxe Theme Pack
Witamy w fantastycznym świecie Bit Orchard: Animal Valley! Dzięki Deluxe Theme Pack możesz zmieniać kolory w zupełnie nowym trybie gry. Dodatkowo DLC zawiera prezenty w postaci: 10 nasion i 100 monet.