Deluxe Bundle
Ten dołączony do edycji Deluxe Sea of Thieves zestaw zawiera płonący galion oraz żagle Czarnego Feniksa, klasyczne gesty krabowe dabowanie oraz chowanie się na pokładzie, a także 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium.