Deluge
Aby korzystać zawartości, postać musi być na 30. poziomie i mieć 218 pkt Combat Rating. Mera, Królowa Mórz, wypłynęła na powierzchnię, szukając pomocy w rozwikłaniu tajemnicy inwazji Starro na Ziemię! Zbliża się wojna, a wszystkie znaki wskazują na udział Atlantów w powrocie Starro! Dołącz do Mery i Aquamana walczących z atakiem Starro albo pomóż Panu Oceanów w przeprowadzeniu jego planu i przejęciu tronu Atlantydy. To wszystko znajdziesz w „Deluge”! „Deluge” obejmuje stały dostęp do zaktualizowanego obszaru Central City Deluge Zone z misjami dnia i tygodnia, oraz misji Duo (2 graczy), misji Alert (4 graczy) i 2 misji Raid (8 graczy) w trybach Normal i Elite! Zdobywaj nowe wyczyny, kolekcje i sprzęt inspirowany postacią Mery! Zawartość „Deluge” jest dostępna bezpłatnie dla posiadaczy kont członkowskich.