DeLorean 2650
Legendarny producent samochodów Delorean Motor Company wprowadza swój flagowy pojazd do GRIP. Uzbrojony, opancerzony, obracalny, zasilany paliwem lotniczym – to najszybszy Dolorean, jaki kiedykolwiek wyprodukowano.