Defending Camelot - Tower Defense Action
Odpieraj hordy diabelskich najeźdźców w strategicznej obronie wieży! Defending Camelot to gra RPG typu tower defense, w której wcielisz się w rolę króla Artura i strategicznie rozmieścisz swoje wojska, aby odeprzeć fale groźnych potworów. Wybieraj spośród kart reprezentujących każdy typ jednostki, umieszczając łuczników i wojowników różnych klas na polu bitwy, aby stawić czoła zagrożeniu, podczas gdy rolnicy i inne jednostki wsparcia zarabiają monety na zakup większej liczby jednostek lub używają magii, aby wzmocnić obronę jednostek. Przeżyj intensywną kampanię fabularną lub sprawdź swoje umiejętności w trybie Endless! Odwiedź koszary, aby wyszkolić żołnierzy lub kupić nowe rodzaje jednostek w sklepie, rozszerzając w ten sposób swoje możliwości taktyczne, gdy bitwy stają się coraz większe i trudniejsze. Przywrócisz pokój w królestwie Artura?