Defender Content
Chcesz wzmocnić swoją obronę? Wybierz ten pakiet, aby zaprezentować swój styl i siłę! Pakiet ten można zakupić tylko raz dla wybranego konta. Aby użyć przedmiotów zawartych w pakiecie, odwiedź Heroes Marketplace lub Private Tavern i zajrzyj do skrzynki pocztowej. Pakiet zawiera: 3100 klejnotów na zakup bohaterów, ozdób, kostiumów oraz innych elementów. (600 dodatkowych klejnotów!) 2 pakiety Mythical Defender, dzięki którym zdobędziesz dowolne premie kosmetyczne i poprawisz swój wygląd! 1 pakiet odłamków z każdej kampanii aż po Chaos VI, które zapewnią wyjątkowe korzyści twoim bohaterom i formacjom obronnym. 1 legendarny towarzysz Terror Dragolich, który zasieje strach w sercach twoich wrogów.