Defend the Rook - Supporter Pack
Defend the Rook - Supporter Pack zawiera: - Artbook z wieloma szkicami dokumentującymi proces tworzenia artów Defend the rook. - Devbook z informacjami bts o grze i twórcach. - Soundtrack składający się z pętli muzycznych z gry.