Deer Hunter: Reloaded
Deer Hunter powraca! Deer Hunter: Reloaded to symulator polowań z perspektywy pierwszej osoby oparty na najpopularniejszej serii łowieckiej na świecie. Deer Hunter zapewnia rzeczywiste wrażenia z polowań – podczas przemierzania najlepszych regionów łowieckich Ameryki Północnej, od równin zachodniego Teksasu po górzyste tereny Alaski. Trop i upoluj jako trofea dużą zwierzynę – na przykład mulaka białoogonowego, mulaka czarnoogonowego, jelenia czarnoogoniastego, owcę kanadyjską, owcę jukońską, renifera tundrowego czy jelenia kanadyjskiego. Celem gry jest zwiększenie poziomu postaci poprzez zdobywanie nagród, w tym: najnowocześniejszy sprzęt, urządzenia GPS czy akcesoria do broni takie jak wspomaganie celowania. Ciężka praca się opłaci – wypełniając wyzwania dziennych i tygodniowych misji udoskonalisz swoje umiejętności w ramach wspaniałych wypraw na polowanie z przewodnikiem w nadziei na zostanie najlepszym myśliwym świata. Zróżnicowane poziomy o realistycznym otoczeniu, odwzorowane rzeczywiste scenariusze polowań, rozbudowana SI zwierząt – wszystko to zapewni ci poczucie bycia w samym centrum akcji w trakcie pościgu za nowym trofeum! To jeszcze nie wszystko! Bierz udział w misjach pobocznych i poluj na latającą zwierzynę, w tym różne gatunki kaczek i gęsi, w każdym regionie. Uważaj na ewentualne bliskie spotkania z obecną w każdym regionie niebezpieczną zwierzyną – pumami, wilkami czy niedźwiedziami! „Wybierz się na polowanie” już dziś!