Deconstruction Simulator
Deconstruction Simulator to najlepszy symulator wyburzania, oferujący pełną swobodę działania i szeroki wachlarz kontraktów do wykonania. Przygotuj się na spektakularne zniszczenia. WYBURZAJ, ODZYSKUJ, SPRZEDAWAJ Znajdź kontrakt swoich marzeń. Wyburzaj i demontuj. Odzyskuj materiały budowlane i cenne przedmioty, a następnie sprzedawaj je z zyskiem lub poddawaj recyklingowi. Każdy kontrakt to nowe wyzwanie i możliwości zarobku. ZOSTAŃ KRÓLEM ROZBIÓRKI Rozbieraj domy i meble kawałek po kawałku lub niszcz je za pomocą młota i kuli. Zaawansowana fizyka zniszczenia pozwala precyzyjnie zaplanować każdą akcję wyburzania lub ogarnąć chaos i obserwować, jak wszystko pięknie się wali - zrujnowane szałasy lub luksusowe wille. GRAJ PO SWOJEMU Chcesz być szanowanym profesjonalistą? A może podejrzanym operatorem? Ty decydujesz, które kontrakty przyjąć i jak do nich podejść. Możesz postępować zgodnie z dokładnymi instrukcjami swoich klientów lub zniszczyć wszystko, co chcesz. Pamiętaj jednak, że każde naruszenie wpływa nie tylko na potencjalną wypłatę, ale także na cenną reputację Twojej firmy! ULEPSZAJ SWÓJ SPRZĘT I KUPUJ NIERUCHOMOŚCI Gdy już zarobisz pokaźną sumę pieniędzy, zainwestuj ją w rozwój swojej firmy! Kup większy pojazd, rozbuduj magazyn i ulepsz swoje narzędzia. Zdecyduj, w jakim kierunku chcesz rozwijać swój biznes dekonstrukcyjny. Do podjęcia jest wiele ekscytujących decyzji. ZDOMINUJ BRANŻĘ WYBURZENIOWĄ Zdobywaj doświadczenie i buduj swoją reputację na rynku kontraktów. Osiągnij wyższy poziom pozwoleń na rozbiórkę, odblokowując dostęp do coraz bardziej złożonych i lepiej płatnych zleceń. Zdominuj rynek wyburzeń!