Deceit 2: Vampire Pack
W roli Grozy zwab ofiarę, a potem przystąp do ataku jako krwiożercza Pijawka. Wraz z pakietem Vampire otrzymasz wyjątkowego przeklętego – Spętaną Duszę – oraz ekskluzywny przedmiot, nauszniki. Groza: Pijawka Zachłanna „przeklętej krwi” Pijawka – czarna owca pradawnej arystokratycznej familii – przemierza Europę Wschodnią, aby przejmować władzę nad posiadłościami należącymi do brytyjskich szlachciców. Zaskocz ofiarę trzema nowymi, unikalnymi umiejętnościami, które nadają rozgrywce Grozą skrytobójczy charakter. Odblokuj wyjątkową transformację w Wampira. Kąsaj Dopadnij zdobycz i pozbaw ją życiowych sił, a także odbierz jej poczytalność. Wzywaj Przywołaj nietoperza, który zaatakuje wybraną postać. Cel namierzony i ugryziony przez nietoperza nie tylko zdradzi Wampirowi swoje położenie, lecz także straci poczytalność. Przemieszczaj się Dzięki niezrównanym możliwościom ruchowym możesz teleportować się w mgnieniu oka nawet przez ściany. Odradzaj się Po odniesieniu obrażeń od światła odrodzisz się, zamiast utknąć w miejscu, co pozwoli ci szybciej odzyskać rezon i działać dalej. Przeklęty: Spętana Dusza Jako Spętana Dusza możesz wybrać wspólnika zbrodni, który dołączy do ciebie w drużynie Przeklętych. Związani przez los będziecie razem żyć i umierać, działając zgodnie ze swoimi pierwotnymi rolami. Wasza unikalna relacja wprowadzi do każdej rozgrywki nieco dynamiki i pozwoli tworzyć nowe przymierza, gdy przyjdzie wam stawiać czoła zarówno Niewinnym, jak i Zainfekowanym. Przedmiot: Nauszniki Przedmiot ten tłumi hałasy i zakłóca łączność. Użyj nauszników, aby na krótki czas uniemożliwić postaciom komunikację. Możesz też założyć je na siebie i obwinić o problemy kogoś innego… Nowa mapa: Posiadłość* Pójdź śladami zrozpaczonych mieszkańców wioski, zdecydowanych przegnać z pięknej arystokratycznej posiadłości jej nowego właściciela – Pijawkę! Przemierzaj mroczne korytarze, odkrywaj tajne przejścia i przystąp do spowiedzi, próbując zniweczyć złowieszczy Rytuał Podstępu. Przygotuj się na przygodę pełną niebezpieczeństw i sekretów, podczas której każdy krok przybliży cię do ujawnienia złowrogich tajemnic Blackthorne Manor. *Mapa darmowa dla wszystkich graczy.