Death Run - Round 1
W przyszłości rozrywka będzie wszystkim — a nic tak nie podbija oglądalności, jak oglądanie śmierci uczestników. Death Run przenosi Cię do najniebezpieczniejszej transmisji na żywo na świecie: teleturnieju science fiction o wysokiej stawce, w którym uczestnicy zostają wrzuceni w bezlitosne rękawice laserowe, a jedynym wyjściem jest linia mety. Oglądany przez miliardy widzów, oceniany co do milisekundy, jesteś kolejnym uczestnikiem. Pytanie nie brzmi, czy program chce Twojej śmierci — chce. Pytanie brzmi, czy jesteś wystarczająco szybki, bystry i precyzyjny, żeby i tak wyjść z tego cało. W swojej istocie Death Run to precyzyjna platformówka 3D oparta na płynnym ruchu i podejmowaniu decyzji w ułamku sekundy. Trasy są usiane ruchomymi laserami — obracającymi się, przesuwającymi, pulsującymi i zbiegającymi się we wzorcach, które wymagają pełnej uwagi i szybkiej adaptacji. Jedno trafienie odsyła Cię z powrotem na start. Nie ma punktów kontrolnych. Jest tylko bieg. Twój arsenał ruchów daje ci narzędzia do przetrwania: skok, podwójny skok, doskok w górę, doskok do przodu, unoszenie się w powietrzu oraz system pędu, który nagradza graczy, którzy bez wahania idą naprzód. Płynne połączenie tych elementów stanowi różnicę między czystym przebiegiem a resetem. Gra składa się z poziomów, z których każdy zajmuje od jednej do dwóch minut. Co pięć poziomów akcja zatrzymuje się na segment fabularny – rozszerzając mroczną, inspirowaną grą Squid Game historię programu, jego gospodarzy, zasad i świata obserwującego z zewnątrz. Im dalej posuwasz się naprzód, tym bardziej fabuła odsłania kolejne warstwy tego, czym tak naprawdę jest ta transmisja. Death Run to gra o mistrzostwie, z eleganckim, neonowym stylem wizualnym, dynamiczną atmosferą i trasami o rosnącej złożoności i szybkości. Każdy nieudany przebieg czegoś cię uczy. Każdy ukończony przebieg jest na wagę złota.