Deadly Days
Deadly Days to wyjątkowa gra strategiczna w stylu rogue-lite, której akcja rozgrywa się w czasach apokalipsy zombie. Kieruj grupą ocalałych i chroń ją, pomagając jej powstrzymać zagładę. Odkrywaj i wykorzystuj wiele dziwnych i szalonych przedmiotów, a także jeszcze dziwniejsze i bardziej szalone grupy ocalałych, specjalne zdolności i zabójcze bronie.