Deadfall Adventures CE DLC
Zestaw zawiera rewolwer Allana Quatermaina do wykorzystania jako dodatkowa broń w trybie przygody. W trybie wieloosobowym otrzymasz natomiast unikatowe skórki arktyczny Quatermain, arabski najemnik oraz szkielet.