Dead Rising 4 — X-pięści
Toruj sobie drogę przez hordy oszalałych zombie, rozdzielając ciosy i razy X-pięściami ozdobionymi wyjątkową skórką. X-pięści, gotowe do użycia w połączeniu z egzoszkieletem, są dostępne u sprzedawców w schronach awaryjnych (w trybie kampanii) oraz w dystrybutorach (w trybie wieloosobowym). Przygotuj się do zadania potężnego ciosu.