Dead Rising 4 Super Ultra Mini Golf
Dead Rising 4 Super Ultra Mini Golf to okazja do poćwiczenia techniki gry oraz rozwalenia łbów kilku zombie. Dzięki lokalnej rozgrywce wieloosobowej dla 2–4 graczy można pławić się w zwycięskiej chwale w domowym zaciszu. Zasiądźcie wygodnie na kanapie, by na zmianę uderzać piłeczkę i trafiać nią do dołka, wywołując dziki aplauz! Każdy może potrenować w trybie jednoosobowym lub zmierzyć się ze znajomymi w rozgrywce turowej online z udziałem do 4 graczy. Do wyboru są 4 różne postacie, a na odblokowanie czekają specjalistyczne kije golfowe, stroje i piłki, którymi utorujecie sobie drogę na wielu różnych polach golfowych. W roli komentatora występuje Frank West. Warto też zbierać doładowania, by dekapitować zombie w zupełnie wyjątkowym, wybuchowym stylu, pamiętając przy tym o precyzyjnym celowaniu i podbijaniu licznika zabitych zombie. Wszystko to znajdziecie w dodatku Dead Rising 4 Super Ultra Mini Golf, w którym golf jest znakomitym pretekstem do totalnej demolki! Uwaga!! Na odblokowanie czekają specjalistyczne kije golfowe, stroje i piłki oraz kolejne pola golfowe, a w roli komentatora występuje Frank West, analizując wszystkie uderzenia i zagrania oraz ataki czystej, niepohamowanej żądzy zniszczenia. Warto zbierać doładowania, by likwidować zombie w zupełnie wyjątkowym, wybuchowym stylu, pamiętając o precyzyjnym celowaniu i podbijaniu licznika zabitych zombie.