Dead Rising 4 — Siekocykl
Motor z piłami łańcuchowymi, zwany również Siekocyklem, to klasyk z przeszłości. Wzorowany na starym modelu, unowocześniony pojazd o zwiększonej mocy i szybkości ataku. Na zatłoczonych ulicach Willamette motor z dwiema piłami łańcuchowymi przy kierownicy to bardzo przydatna sprawa. Gotowy model jest dostępny u sprzedawców w schronach awaryjnych (w trybie kampanii). UWAGA: Pojazd jest dostępny WYŁĄCZNIE W TRYBIE DLA JEDNEGO GRACZA.