DEAD OR ALIVE 5 Last Round (pełna wersja)
Ostatnie słowo w świecie bijatyk – DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Do akcji wkraczają dwie nowe grywalne postacie, tworząc najliczniejszy zespół w historii serii! Dwie areny cieszące się największym zainteresowaniem graczy powracają w wielkim stylu ze zaktualizowaną grafiką i systemem rozgrywki! Dzięki nowym efektom i technologii cieniowania najgorętsze wojowniczki świata gier komputerowych wyglądają jeszcze lepiej niż do tej pory!