Dead Island 2
Uwielbiana saga o zombie powraca jako wyjątkowa mieszanka horroru, mrocznego humoru i szalonego zabijania zombie w niezwykłej przygodzie w stylu pulp. Dead Island 2 to porywająca pierwszoosobowa gra RPG akcji – stylowa, dynamiczna i pełna zombie. Zwiedź słynne, skąpane we krwi Los Angeles. Poznaj ekscytujące postacie. Wyrżnij niezliczonych wrogów w krwawej, wybornie szczegółowej walce. I ewoluuj, aby zostać najlepszym pogromcą zombie! Zamów teraz w przedsprzedaży, aby otrzymać pakiet Pamiątki z Banoi zawierający dwa egzemplarze unikatowej broni, specjalny atut broni i kartę umiejętności. Witamy w piekielnym LA W Los Angeles szaleje śmiercionośny wirus, który zmienia mieszkańców w zombie. Choć pogryziono cię i zarażono, twój organizm jest odporny – ale nie jest to zwykła odporność. Poznaj prawdę na temat zarazy i dowiedz się, kim (albo „czym”) naprawdę jesteś. Przetrwaj, ewoluuj i ocal świat! CECHY Zwiedź piekielne LA – w grze Dead Island 2 odwiedzisz najsłynniejsze miejsca w Mieście Aniołów, teraz budzące strach i niepewność. Ekscytująca podróż w klimacie pulp fiction zaprowadzi cię od pokrytych zielenią przedmieść Beverly Hills po pełną osobliwości promenadę w Venice Beach. Brutalna walka wręcz w otwartym świecie – doznasz najmocniejszych wrażeń płynących z rozwalania całych hord zombie z perspektywy pierwszej osoby. Masz do dyspozycji mnóstwo rozmaitej broni oraz podejść taktycznych charakteryzujących się różnym stopniem brutalności. Pragniemy, aby każdy gracz naprawdę poczuł grozę, tnąc, miażdżąc, paląc i rozszarpując wrogów! Zostań najlepszym pogromcą zombie – masz do wyboru sześć postaci, z których każda charakteryzuje się niepowtarzalną osobowością i własnymi dialogami. Możesz dowolnie dostosowywać umiejętności każdego pogromcy – nasz nowy system pozwala je błyskawicznie zmieniać, umożliwiając wypróbowywanie najbardziej szalonych kombinacji. Zmierz się z plagą zombie – poznaj najbardziej zaawansowany system pozbawiania wrogów kończyn, jaki dotychczas wymyślono. W Los Angeles roi się od zombie, które nie tylko wyglądają, ale też zachowują się realistycznie. Te zmutowane stwory są poddanym reanimacji, rozkładającym się sercem Dead Island 2. Napotkasz dziesiątki rodzajów nieumarłych, z których każdy charakteryzuje się wyjątkowymi mutacjami, atakami i niepowtarzalnym stylem LA. Nasze potwory są bezlitosne i zawsze stanowią wyzwanie, jak przystało na prawdziwych mieszkańców Los Angeles. Czy zdołasz tu przetrwać? Wspólna przygoda w kinowym klimacie – jak przystało na porządną grę RPG, w Dead Island 2 znajdziesz mnóstwo ekscytujących misji, całą gamę zwariowanych postaci i wciągającą historię w stylu pulp, aby w pełni zagłębić się w wynaturzony świat. Na pewno nie skończysz zabawy na jednym przejściu gry! A jeśli zagrasz w szalonym trybie współpracy z maksymalnie trzema innymi graczami, możesz liczyć na bardzo, bardzo długi (i krwawy) pobyt w LA.