Dead Island 2 - Pulp Weapons Pack (Windows)
Pakiet broni Pulp zawiera dwa wyjątkowe egzemplarze, które na pewno wywrą niezatarte wrażenie: „Rozbijacza Związków” i „Objawienie”.