Dead by Daylight: The Walking Dead Windows
Świat opanowany przez szwendaczy przemija, gdy wyłania się kraina śmierci. Cel pozostaje jednak ten sam: zjednoczyć się, wytrzymać i przetrwać. Dead by Daylight: The Walking Dead wprowadza do Mgły nowych kultowych ocalałych Ricka Grimes’a oraz Michonne. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy odznakę Kapelusz szeryfa oraz baner Czołg wśród ruin. Zaprawieni przez poniesione straty i prowadzeni przez nadzieję, Rick i Michonne przynoszą do prób Bytu swoje przywództwo, wierność i więź, której nic nie złamie. Ich wytwałość zostanie po raz kolejny wystawiona na próbę po tym, jak zostali wyrwani ze świata, który pochłonęła śmierć, i wkroczyli do krainy, która tej śmierci pragnie jeszcze bardziej.