Dead by Daylight: Stranger Things rozdział 2
Stoczone walki. Zniesione męki. Wszystko to prowadzi z powrotem do niego. Druga Strona powraca do Mgły, a mrożąca krew w żyłach obecność Vecny sprawia, że wymiary są jeszcze bardziej mroczne. Tylko trzymając się razem można mieć cień nadziei. Dead by Daylight: Stranger Things rozdział 2 zawiera nowego zabójcę – Vecnę, Jedynkę – a także nowych ocalałych – Dustina Hendersona i Jedenastkę. Zakup tego dodatku odblokowuje również odznakę Łupieżca umysłów i baner Tęczowa komnata.