Dead by Daylight: Steady Pulse
Czas zwalnia. Nadchodzi spokój. Nawet wiszący nad nią cień zabójcy nie jest w stanie rozproszyć jej skupienia. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy, Orela Rose uratuje mu życie – albo zginie, próbując. Dead by Daylight: Steady Pulse wprowadza nową ocalałą – Orelę Rose. Prześladowana przez szokującą śmierć swojej najlepszej przyjaciółki, Orela poświęciła życie ratowaniu innych jako ratowniczka medyczna. Zakup tego dodatku odblokowuje również wyjątkowy element kosmetyczny: czarno-białą marynarkę.