Dead by Daylight: Sinister Grace
Pod skórą płynie rwący nurt krwi. Skóra pęka i rozpoczyna się symfonia. Wije się i przeobraża w szaleńcze crescendo – więcej w tym krzyku niż śpiewu… Śpiewaczka operowa pochłonięta przez makabryczną klątwę. Młoda perkusistka marząca o wielkiej sławie. Dead by Daylight: Sinister Grace to oryginalny rozdział z nową zabójczynią, Krasue, oraz nową ocalałą, Vee Boonyasak. Doświadcz przerażającej wersji tajskiego folkloru, zakorzenionego w body horrorze.