Dead by Daylight: Resident Evil: Rozdział PROJEKCJA W
W Dead by Daylight: Resident Evil: PROJEKCJI W pojawia się nowy zabójca – Albert Wesker, Mózg operacji, oraz nowe ocalałe, Ada Wong i Rebecca Chambers. Zakup dodatku odblokowuje unikatowy amulet: zieloną fiolkę. Podleganie prostym ograniczeniom ewolucji oznacza hamowanie prawdziwego potencjału. To negatywnie wpływa na wydajność. Zabójcą jest Albert Wesker – Mózg operacji – wizjoner równie genialny co bezwzględny. W Dead by Daylight: Resident Evil: PROJEKCJI W pojawiają się też dwie nowe ocalałe: Ada Wong i Rebecca Chambers. Zręczna i enigmatyczna, Ada dysponuje umiejętnościami przetrwania, które czynią z niej cenną sojuszniczkę, o ile tylko pomoc leży w jej interesie. Sanitariuszka S.T.A.R.S., Rebecca, daje dobry przykład i pomaga wszystkim potrzebującym, nawet jeśli oznacza to mierzenie się z ekstremalnym niebezpieczeństwem.