Dead by Daylight: PRZEJDŹ NA DRUGĄ STRONĘ
Przejdź na drugą stronę to nowy rozdział gry Dead by Daylight. Wprowadza nowego zabójcę, Zarazę, i nowego ocalałego, Feliksa Richtera. Zakup dodatku spowoduje odblokowanie zabójcy, ocalałego oraz specjalnego przedmiotu dla ocalałego – kurtki klasy światowej Feliksa. Nowym zabójcą jest Zaraza, bystry i ambitny chemik, który chce ulepszyć ludzkość poprzez użycie swoich związków, ale ostatecznie pada ofiarą własnej ambicji. Kiedy wyniki jego badań zostają wykradzione, Zaraza zostaje zwabiony do świata bytu obietnicą nowej, zakazanej wiedzy. Nowym ocalałym jest Feliks Richter, ekscentryczny architekt z niepowtarzalną wizją. Feliks wraca na tajemniczą wyspę, na której zaginął jego ojciec i schodzi ku mrokowi. On również przepada bez wieści.