Dead by Daylight: OGNIWA Z AURĄ (500)
OGNIWA Z AURĄ to nowa waluta Dead by Daylight. Ten pakiet zawiera 500 ogniw z aurą, za które można z poziomu sklepu w grze kupować i odblokowywać postacie (licencjonowane i nielicencjonowane), a także modyfikować przedmioty.