Dead by Daylight: Kurs na Zagładę
Blizny zemsty są poszarpane i nigdy się nie zagoją. Umysł pęka pod uciskiem szczęk koszmaru. Taki obrano kurs, choć skazany je na zagładę. Obierz kurs na zagładę w Dead by Daylight z nowym zabójcą, Mistrzem Ogarów, i nową ocalałą, Taurie Cain. Oboje zostali naznaczeni obecnością Bytu, ukształtowani przez tragedię i połączeni przez okrutny kaprys losu. Zakup dodatku odblokowuje 2 wyjątkowe elementy kosmetyczne: tytanową czaszkę dla Mistrza Ogarów i złotą warstwę dla Taurie Cain.