Dead by Daylight: Jason Windows
Dead by Daylight: Jason wprowadza do Mgły kultową ikonę horroru. Jason Voorhees z serii „Piątek, trzynastego” jest uwielbiany za swoją niezrównaną brutalność i ikoniczny wygląd. Letnie obozy, maski hokejowe i maczety nigdy nie były takie same... Zakup tego dodatku odblokowuje odznakę Maska hokeisty i baner Mglista chata.