Dead by Daylight: Head Case
W Head Case znajdziesz: Dla Dwighta: elegancki kaszkiet i fryzura „Milenijny Dwight” Beżowa czapka idealnie nadająca się na snobistyczne turnieje golfowe oraz śmiertelne pościgi wokół posiadłości MacMillan. Odlotowa fryzura czy raczej silny podmuch wiatru? Kto to wie? Dla Meg: warkocze trzeciej generacji i opaska do joggingu Po mistrzowsku zaplecione warkocze oraz nowoczesna i twarzowa opaska na głowę przeznaczona do biegania w chłodne jesienne poranki. Dla Nei: fryzura „Nocna Nea” i stylizacja „Melonada” Śmiały kolor, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie. Praktyczna i wygodna stylizacja, wyrażająca silną i wyjątkową osobowość. Dla Ace'a: biała panama i sumiaste wąsy .Piękny kapelusz dla pięknego gościa i niezwykle gęste wąsy. Dla Claudette: fryzura frohawk dla krótkowidza i kolorowa chusta Fryzura wojownika odpowiednia do finałowej walki. Kolorowa chustka zwinięta i opleciona wokół upiętych w pozornym nieładzie włosów. Dla Jake'a: czapka nowoczesnego odkrywcy oraz koczek Jake'a Jake zawsze był kreatywnie wyluzowany. Ale tylko spójrzcie, jak zmienia rozpuszczone włosy w rewelacyjną fryzurę.