Dead by Daylight: Geneza Sadako Windows
Z ciemności wyłania się mroczna obecność. Rozprzestrzeniaj klątwę w Dead by Daylight dzięki nowemu rozdziałowi inspirowanemu powieścią Kōjiego Suzukiego Ringu i oryginalną adaptacją filmową. Geneza Sadako przedstawia nowego zabójcę – Onryō – i nowego ocalałego, Yoichiego Asakawę. Zakup tego dodatku odblokowuje również wyjątkowy amulet: przeklętą kasetę wideo. Zabójcą jest Sadako, Onryō. Posiadająca ogromne moce i przerażający temperament Sadako została pozostawiona na śmierć w wodnym grobie. Jej gwałtowny gniew objawił się w przeklętej kasecie wideo, która skazuje widzów na mrożący krew w żyłach los. Furię Sadako dobrze zna Yoichi Asakawa, którego młode życie zostało na zawsze zmienione przez gniew Onryō. Obecnie jest biologiem morskim, a jego historia znajduje ciąg dalszy, gdy poszukiwanie odpowiedzi prowadzi go przez zdradzieckie wody w głąb wymiaru wykraczającego poza racjonalne zrozumienie.