Dead by Daylight: Five Nights at Freddy's Windows
To twój pierwszy dzień we Mgle? Niczym się nie martw. Jasne, za tobą skrada się z nożem w ręku animatronik Springtrap, ale jeśli umrzesz, możesz powrócić do gry i spróbować ponownie! Dead by Daylight: Five Nights at Freddy’s wprowadza do Mgły nowego zabójcę – Springtrapa, animatronika – którego błyskotliwość idzie w parze z okrucieństwem. Zakup tego dodatku odblokowuje również wyjątkową odznakę Stos pizz oraz baner Czołganie się przez wentylację.