Dead by Daylight: edycja Jasona Windows
Letnie obozy, maski hokejowe i maczety nigdy nie były takie same... Dead by Daylight: edycja Jasona zawiera wersję podstawową gry i rozdział Jasona, który wprowadza do Mgły kultową ikonę horroru. Ta edycja zawiera zawartość wyjątkową dla rozdziału: odznakę Maska hokeisty i baner Mglista chata.