Dead by Daylight: Darkness Among Us
Darkness Among Us to zupełnie nowy odcinek gry Dead by Daylight. Zawiera nowego mordercę, nową ofiarę i nową mapę oraz nowe przedmioty dla ofiary. Codzienne życie jest pełne ryzyka. Ale uspokajająca rutyna wciąż powtarzanych i dokładnie poznanych czynności skrywa przed nami przerażające zagrożenia tak dobrze, że można dostrzec je dopiero po fakcie. Niepokojąca, brutalna siła potrafi szaleć w umysłach bliskich nam ludzi. Ciemność jest wśród nas, codziennie. Pierwotne żądze i impulsy wieku dojrzewania mają wielką siłę. Troje nastolatków zafascynowanych impulsywnym przywódcą zaczyna odczuwać uzależniający rodzaj wolności. Wyrywają się spod kontroli i tworzą godną potępienia grupę, Legion, która nie waha się łamać żadnych zasad. Jeff Johansen, niepokojony wspomnieniami, wybiera się w sentymentalną podróż w czasie. Wraca do rodzinnego miasta, gotów zmierzyć się z tym, co sprawiło, że musiał je opuścić. Nigdy nie jest za późno, by znaleźć się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze.