Dead by Daylight: Castlevania Windows
Oto nadchodzi ucieleśnienie przeklętej i wygłodniałej nocy. Dead by Daylight: Castlevania wprowadza Dracula i Trevor Belmont w Mgłę. Zakup dodatku odblokowuje wyjątkowy amulet: Zabójcę Wampirów. Zabójczy jak wilk. Szybki jak nietoperz. Wciel się w oblicze gotyckiego horroru jako pan ciemności, Dracula, który posługuje się zdolnościami przybierającymi postać najnikczemniejszych leśnych istot. Temu wielkiemu złu przeciwstawia się Trevor Belmont, ponownie zwabiony przez cień swego nemezis.