Dead by Daylight: ALL-KILL
All-Kill to nowy rozdział gry Dead by Daylight. Wprowadza nowego zabójcę – Magika – i nową ocalałą – Yun-Jin Lee. Zakup dodatku spowoduje odblokowanie zabójcy, ocalałej oraz specjalnego przedmiotu dla ocalałej: centkowanej bluzki Yun-Jin. Nowy zabójca to Ji-Woon Hak, znany lepiej fanom na całym świecie jako Magik. Za dnia – sławny piosenkarz, nocą – wyrachowany seryjny morderca. Magik ponad wszystko pragnie sławy, a swoją muzykę oraz zabójstwa traktuje jako sztukę wysoką. W dzień swojego najbardziej makabrycznego występu został zwabiony do Mgły obietnicą rozszalałej widowni i niekończących się bisów. Nowa ocalała – Yun-Jin Lee – to twarda i ambitna producentka muzyczna, która zbudowała swoją reputację na sukcesie swojego jedynego klienta – Magika. Za zignorowanie dowodów na prawdziwą naturę Ji-Woona musi teraz zapłacić najwyższą cenę.