Dead Age
Przetrwaj apokalipsę zombie w grze z turowym systemem walki, gdzie śmierć eliminuje postać na dobre! Zarządzaj ocalałymi, wyruszaj na szabry, twórz sojusze, konstruuj przedmioty, dokonuj trudnych wyborów wpływających na opowieść, broń obozu przed hordami nieumarłych i przekonaj się, co oferuje ta gra typu rogue-lite! Jest to innowacyjny, niezależny survival-RPG! Jak długo uda ci się przeżyć? Tuż po wybuchu zombie apokalipsy miałeś na tyle szczęścia, by dołączyć do grupy ocalałych i zabunkrować się w ich obozie. Nie oznacza to jednak, że możesz czuć się bezpiecznie! Zapasy powoli się kończą, rannych trzeba opatrzyć, a by zapewnić przetrwanie obozu, musisz urządzać wypady na szabry. Zombie stanowią coraz poważniejsze zagrożenie, a grasujące w okolicy gangi i wrogo nastawieni ludzie spychają was do defensywy. Gra z systemem turowym w stylu Final Fantasy, gdzie śmierć eliminuje postać na dobre Musisz dbać o przetrwanie wszystkich ocalałych, ponieważ w czasie epidemii zombie przyda ci się każda para rąk do obrony. Szukaj zapasów w miejscach, gdzie aż roi się od żywych trupów. Konstruuj przedmioty, kupuj i sprzedawaj ekwipunek, dzięki czemu ty i inni członkowie obozu przeżyją na tyle długo, by opanować umiejętności zapewniające przetrwanie. System walki wywodzi się z klasycznych gier typu RPG. Możesz walczyć strategicznie, nauczyć się korzystania z broni i posługiwania się różnego rodzaju bombami i pułapkami. Jeśli masz problem z przetrwaniem apokalipsy, dbaj o kolekcjonowanie medali. Zakupisz dzięki nim udoskonalenia, które zapewnią nowym postaciom lepszy start w kolejnej rozgrywce. Odblokuj profesje znane twoim postaciom przed apokalipsą, co pozwoli im nabyć unikalne umiejętności. W każdej rozgrywce czekają na ciebie losowe misje i grupy ocalonych. Świetnym atutem gry Dead Age jest jej nieliniowość w połączeniu z konsekwencjami dokonywanych wyborów. To, jak rozegrasz kluczowe momenty, wpłynie na twoją przyszłość. Stań się bohaterem, ratując ocalałych lub porzuć ich na pastwę losu, gromadząc zapasy. Romansuj lub rywalizuj z innymi ocalałymi, co pociągnie za sobą niewyobrażalne konsekwencje. Codzienne zadania są zwiastunem nowych niebezpieczeństw i sytuacji, które zmuszą cię do podjęcia decyzji mających wpływ na cały twój obóz. Jeśli przeżyjesz wystarczająco długo, zyskasz szansę na odblokowanie jednego z sześciu możliwych zakończeń.