DE-EXIT - Eternal Matters
Wyrusz w surrealistyczną podróż po zaświaty, aby odkryć sekrety złamanego i tajemniczego Plane of Memory w tej filmowej przygodzie z nutą skradania. Zanurz się we wspaniałym voxelowym świecie o intensywnej atmosferze i uratuj dzień! DE-EXIT to zderzenie minimalistycznej wokselowej estetyki i gładkich tekstur z elementami zaskoczenia: zaawansowaną mechaniką filmową, bardziej realistycznymi efektami wizualnymi i animacjami opartymi na technologii przechwytywania ruchu. Budzisz się w nowym, surrealistycznym świecie. Fascynujące! Gdzie jesteś? Co tu robisz? Dlaczego wszystko wygląda zupełnie inaczej? Rozpocznij podróż po uniwersum pytań, cudacznych krain i przepełnionych nadzieją ludzi; wyprawę pełną dziwnych, nieoczekiwanych zjawisk i zapierających dech w piersiach widoków. Odkryj, co stało się z Równią Wspomnień, i pomóż ją naprawić. Wyrusz w ekscytującą podróż, w której połączenie łamigłówek, skradania, elementów gry platformowej i akcji przekłada się na filmową atmosferę, fabułę i scenerię. Śmierć jest zwykle traktowana jako tabu. DE-EXIT otwiera dyskusję na ten wprawdzie dość niepokojący, ale jakże fascynujący zarazem temat – zachęca jednak do spojrzenia nań z bardziej pozytywnej niż zazwyczaj perspektywy. Pamiętaj o zmarłych i ciesz się tą odą do życia.