DayZ - Experimental
Grasz w przedpremierową wersję eksperymentalną DayZ na konsole Xbox. Zawartość i technologia mogą ulec zmianie, niektóre funkcje platformy i gry mogą nie działać poprawnie i się zawieszać. Wsparcie techniczne dla tej wersji gry jest udzielane w zawężonym zakresie. Ponadto pojemność serwera jest ograniczona, co może skutkować długimi kolejkami. Błędy zgłaszać można pod adres feedback.bistudio.com, a uwagi zgłaszać na stronach forum gry forums.dayz.com. Dziękujemy!