DARQ Complete Edition
DARQ zabierze cię w podróż po snach Lloyda, które prędko przerodzą się w koszmarną pętlę. Celem chłopaka jest się z nich wybudzić. Niestety, każda kolejna próba spycha go głębiej w odmęty realistycznych snów zrodzonych z podświadomości. Lloyd musi dostosować się do nowego świata, oswoić grawitację, wytężyć zmysły i umysł, by rozwikłać tajemnice i wymknąć się stworzeniom czyhającym w mrocznych zakątkach DARQ. Czy odczytasz prawdziwe znaczenie snów Lloyda? Edycja Kompletna zawiera: DARQ – oryginalną wersję gry. DLC „The Tower” – Lloyd ponownie przeżywa upiorne sny, tym razem w pełnej tajemnic, zagadek i stworzeń wieży. DLC „The Crypt” – Oto początek nowej pętli koszmarów, wdrażający nowe mechaniki i jeszcze więcej zagadek w krypcie pełnej mrocznych niespodzianek. Gra w DLC nie wymaga przejścia podstawowej wersji gry.