Darmowy strój – elegancki garnitur
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: ■Strój – Elegancki garnitur * Ten przedmiot zmieni wygląd twojej postaci gracza. Ma jedynie działanie wizualne i nie wpływa na statystyki. * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.