Darmowe supermodyfikowane auta
Otrzymaj dostęp sieciowy do Hondy Civic Super Modified „5ZIGEN" i bierz udział w sieciowych zawodach trybu wieloosobowego razem z graczami, którzy pobrali pakiet aut supermodyfikowanych.