Darmowe gesty
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: ■Dodatkowe gesty - Pięść w górze ■Dodatkowe gesty - Ryk * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.