Darkwood 2
„Darkwood 2” to kontynuacja uznanego przez krytyków surwiwalowego horroru „Darkwood”, którego akcja rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach z oryginału. Sequel zapewnia nowe tereny i wody do zbadania, nowe przerażające stworzenia i nowe powody, dla których będziesz modlić się o nastanie dnia. Dzięki całkowicie nowym wątkom fabularnym i nowym postaciom wydarzenia w „Darkwood 2” stanowią odrębną całość, dzięki czemu można cieszyć się nimi bez znajomości pierwszej gry z serii. W wyniku upadku Związku Radzieckiego wysychające Morze Aralskie stało się miejscem powstania anomalii – niespodziewanie wyrósł tu upiorny las pochłaniający wszystko na swojej drodze. Nikt nie wie, skąd się wziął ani dlaczego, choć podejrzewano, że to kara dla ludzkości za wykorzystywanie natury. W głębi lasu można znaleźć ruiny pochłoniętego świata – opuszczone wioski, zardzewiałe statki osiadłe na mieliznach, porzucone platformy wiertnicze, a także elektrownie i fabryki na skraju upadku. Na jednej z odludnych wysp znajduje się tajne laboratorium biologiczne, zaś gangi szabrowników i motocyklistów, a także byli żołnierze próbują rządzić pozostałą przy życiu populacją, wykorzystując strach. Nomadzi przemierzają te ziemie bez chwili wytchnienia, dniem i nocą, gdyż nawet solidne ściany nie gwarantują bezpieczeństwa. W miarę jak świat zatraca swoje człowieczeństwo, zaś zepsucie sięga coraz dalej, łatwo zacząć zadawać sobie pytanie – czy naprawdę lepiej pozostać człowiekiem? Czy może lepiej się poddać? Odpowiedź znajdziesz jedynie w głębi lasu. „Darkwood 2” wyśle cię w niebezpieczną podróż przez jałowe pustynie, gęsto porośnięte trzęsawiska i głębokie wody. Podczas gdy miejscowi próbują stale walczyć z rozrastającą się knieją, musisz użyć sprytu, by przezwyciężyć strach i znaleźć właściwą drogę – bez znaczników zadań czy punktów kontrolnych, które mogłyby cię poprowadzić. Gromadź zasoby, twórz broń do obrony i przygotowuj schronienia na noc. Warto wznieść barykady i pułapki, gdyż wróg może uderzyć z każdej strony. Czy lepiej będzie ukryć się w piwnicy, nasłuchując odgłosów otwieranych i zamykanych drzwi kilka pięter wyżej, czy też otwarcie stawić czoła potwornościom czyhającym w mroku? A może postanowisz skorzystać z dziwnych mikstur zapewniających nowe umiejętności i możliwości, które utrzymają cię przy życiu – jeśli można tak powiedzieć. Każda z nowych postaci ma własne motywacje. Poznaj ich mroczną przeszłość i podejmij decyzje, które zadecydują o ich losie, a nawet losach całego świata, zmieniając historię na bieżąco.