Darksiders 3 DLC Bundle
The Crucible W tym potężnym kęsie cyfrowego cudu uczestnicy mogą liczyć na naprawdę wstrząsające doświadczenie: Tygiel! Legendarne wyzwanie, o którym szepcze się z szacunkiem w całym wszechświecie. Nawet sam Stwórca nie potrafił sobie wyobrazić, jak wspaniały spektakl rozgrywać się będzie na tej legendarnej arenie. Keepers of the Void Podczas zadania zleconego przez Vulgrima, Furia musi wyruszyć do Żmijowe jamy i usunąć starożytne zagrożenie, które tam panuje. Czekają na nią nowe lokacje, łamigłówki i wrogowie, którzy sprawdzą jej umiejętności. W ramach nagrody Furia może odblokować zupełnie nowe rodzaje uzbrojenia dla Podziemia, a także największą nagrodę ze wszystkich: Zbroja Abyssal.