Dark Arcana: The Carnival
Kiedy młoda matka znika nagle w samym środku wesołego miasteczka, potrzebna jest pomoc detektywa. W takiej roli graczowi przyjdzie szukać wskazówek co do jej losu, a przy okazji poznać historię tragicznej miłości i złowieszczego paktu. Odkrycia te z kolei poprowadzą do alternatywnego świata rozciągającego się za taflą magicznego lustra, gdzie czekają rozwiązania wszystkich zagadek, a także trzymająca w napięciu ostateczna konfrontacja z pradawnym złem.