Daemon X Machina: Titanic Scion – wersja demo
Pobierz wersję demo już dziś! –Przenieś swoje postępy– Zapoznaj się z początkiem gry Daemon X Machina: Titanic Scion dzięki darmowej wersji demo. Twoje postępy trafią do pełnej wersji gry, gdy przeniesiesz swoje dane zapisu. Zostań niezwyciężonym technologicznym wojownikiem w nowej, pełnej akcji odsłonie serii Daemon X Machina. Poleć do walki ze spersonalizowanym arsenałem i korzystaj z całej gamy ataków przystosowanych do twojego stylu gry. Poczuj euforię dynamicznych walk, swobodnie odkrywając zabójczo niebezpieczny, otwarty świat na ziemi i w powietrzu. Kiedy pokonasz wrogów, zabierz ich bronie oraz sprzęt i ulepsz swoje umiejętności, by zwiększyć swój bojowy potencjał. Wkrocz do mrocznej historii science fiction, w ramach której zmierzysz się z kolosalnymi bossami w pojedynkę lub nawet z dwójką innych graczy w sieci. Bez względu na to, czy jesteś nowym graczem, czy weteranem serii Daemon X Machina, Marvelous First Studio przygotowało dla ciebie niezapomnianą przygodę. ◆Tytaniczna ewolucja Zawrotnie szybka, pancerna akcja serii Daemon X Machina debiutuje na nowej generacji platform, oferując epicką przygodę science fiction z rozgrywką wystarczająco przystępną dla nowych graczy, ale też na tyle rozbudowaną, by zadowolić powracających fanów. ◆Razem możecie zrobić różnicę Dzięki wieloosobowemu trybowi współpracy nigdy nie musisz stawać do walki samemu. Połącz siły ze znajomymi poprzez sieć, by zmierzyć się z epicką historią i wspólnie pokonać bossów. ◆Zbuduj lepszą wersję siebie Arsenał twojego wszechstronnego kombinezonu pancernego można dowolnie personalizować zarówno pod względem wyglądu, jak i funkcjonalności. Co więcej, możesz też tworzyć i zdobywać różne nowe elementy. ◆Piękna i zabójcza Odkrywaj obcą planetę w swoim kombinezonie, walcząc z mechanicznymi i organicznymi przeciwnikami. Przemierzaj rozległy, otwarty świat na pieszo, szybuj w przestworzach lub – jeśli wszystko inne zawiedzie – galopuj na grzbiecie konia, pokonując równiny, mokradła góry i nie tylko.