D-topia
Wkrocz do świata D-topii w tej spokojnej grze logicznej i poznaj miejsce zarządzane przez A.I., mającą zapewnić ludziom jak największe szczęście. Wciel się w rolę nowego facylitatora, aby rozwiązywać zagadki, nadzorować działanie D-topii i uszczęśliwić jej mieszkańców.